Prohledat tento blog

čtvrtek 13. listopadu 2014

Bulgarian Cosmetics ROSE.

Dneska mám pro vás článek o bulharské kosmetice z růží. Produktů z růží se vyrábí strašlivé množství. Od krémů, šampónů až po parfémy. Dokonce se vyrábí i sada určená speciálně pro děti i pro muže. Já mám pro vás šampón, tělové mléko, pleťovou masku a vlasovou masku. Vyzkoušela jsem i krém na ruce, krém na obličej - denní i noční, sůl a olej do koupele, balzám na rty. Opravdu najdete skoro vše, na co si vzpomenete. 



Buď se do kosmetiky přidává růžová voda nebo růžový olej. S růžovou vodou pro například sprchové gely, tělové balzámy, krémy, mýdla, balzámy na rty, šampóny.

ROSE tělový balzám.

Co píše výrobce?

Tělový balzám na přírodní bázi s obsahem růžové vody s vysokým obsahem esenciálního růžového oleje. Má antialergický a zjemňující efekt. Obsahuje vitamin E a extrakt z rozmarýnu. Hydratuje a vyživuje pokožku těla, dodává jí hebkost a jemnost. Bez parabenů. Objem: 330 ml.

Můj názor?

Balzám má velmi intenzivní vůni. Pokožka je cítit i po delší době (intenzita slábne). Jeho konzistence je řídká, lehce se roztírá a celkem rychle se vstřebá. Co se týče hydratace, tak je průměrná. Pro suchou pokožku bych ho asi nedoporučila. 




ROSE šampón na vlasy.

Co píše výrobce?

Šampon s obsahem růžové vody s extrémně vysokým obsahem esenciálního růžového oleje, která je unikátní přísadou v tomto speciálním šamponu. Má antibakteriální vlastnosti, čistí, osvěžuje a tonizuje vlasy. Obsahuje D panthenol, který vlasy vyživuje, hydratuje a dodává jim lesk a hebkost. Objem: 330 ml.

Můj názor?

Šampón má intenzivní vůni stejně jako většina produktů. Barva šampónu je narůžovělá. Vlasy pěkně umyje a jsou na omak jemné.




ROSE vyživující vlasová maska.

Co píše výrobce?

Speciálně vyrobená maska na vlasy, která je určena především na suché a lámavé vlasy po barvení a pobytu na slunci. Uhlazuje strukturu vlasů a dodává jim zářivý lesk plný fascinujících odlesků.

Obsahuje:
  •  makadamový olej - vyživuje a obnovuje poškozenou strukturu vlasu
  •  přírodní růžovou vodu, která je neuvěřitelně bohatá na účinné látky, které podporují regeneraci a posílení ochranné funkce vlasů
  • extrakt z pšenice a D-panthenol - obnovují přirozenou měkkost, hebkost a lesk vlasů
Můj názor?

Maska se nechává působit cca 5-10 minut. Což bych řekla, že není zas nějak extra dlouho. Mě osobně nevyhovovala. Mám jemné vlasy a přišly ni pak takové mastné a těžké. Takže za mě ne.



Pleťová maska s dvojitým účinkem s koenzymem Q10.

Co píše výrobce?

Pleťová maska s liftingovým účinkem koenzymu Q10. Inovativní výrobek, který zajišťuje viditelné výsledky už během 5 minut. Má kombinovaný exfoliačně-regenerační účinek. Tato maska čistí, vyhlazuje, zjemňuje pokožku a zároveň ji vyživuje. Obsahuje 100 % organicky čistý olej z bulharské olejnaté růže, hydrolyzované pšeničné proteiny, olivový olej, lecitin, karnitin, koenzym Q10 a alatoin. Při pravidelném používání bude Vaše pleť hedvábně hladká a regenerovaná. Neobsahuje parabeny.

Můj názor?
Maska se nechává působit 15- 20 minut. Konzistence masky je řidší. Po nanesení zanechává jemný filtr, který se po uplynutí doby omyje. Pleť je pak hebká a jemná na dotek.






Znáte bulharskou kosmetiku Rose?

Žádné komentáře:

Okomentovat