Prohledat tento blog

čtvrtek 6. listopadu 2014

Dárečky od Oriflame

V dnešním článku vám představím hlavně produkty, které půjdou dál. Pomalu začínám kupovat dárky v Vánocům. Už se přeci jen blíží. Jedná se především o sady. Jednu sadu si objednala sestra a další je dárek pro moji další sestru.



Tuto sadu si objednala sestra. Sada se skládá z krému na ruce, krému na obličej a sprchového gelu. Moc se mi líbí obalový design. Líbí se ten zvířecí vzor. Obal krému na ruce mi přijde, že už je trošku vánoční.



Další sada je zakoupena pro mojí druhou sestru a je k Vánocům. Koupila jsem jí záměrně. Jelikož má ráda všechno co je cítit po melounu. Tak jsem si řekla, že tohle je ideální dárek. Sada obsahuje mýdlo, krém a sprchový gel.


Poslední produkty, které jsem objednala jsou žínka na obličej, škrabka na nohy a peelingové mýdlo z mořských řas. Touhle sadou bude obdarovaná sestra. Dostane jí k svátku.


A samozřejmě tiskoviny.


Kupujete už dárky k Vánocům?

Žádné komentáře:

Okomentovat