Prohledat tento blog

pondělí 1. prosince 2014

Amisu Clothes

Ahojky,
přeji vám krásný první prosincový den. Venku je pěkná zima, tak vám chci dnešní den trošku zpříjemnit dalším článkem. V dnešním článku vám ukáži, co jsem si koupila, když jsem byla nakupovat dárky. (musím se přiznat, že jsem nic nevybrala :D) Takže jsem si koupila pár věcí pro sebe. Tady je máte.



K oblečení se jinak víc vyjadřovat nebudu. To vám ukáži v jednom z následujících outfitovým článku. Dnes se budu věnovat hlavně klíčence, na kterou jsem narazila v HM. Hned jak jsem ji uviděla, tak jsem si řekla, že ji prostě musím mít. Určitě to znáte taky, když "nutně" potřebujete nějakou velmi "důležitou" věc. :)



Na klíčence je malá černá řasenka, černé tekuté linky na oči a malé třpytivé oční stíny. Každý přívěšek lze odepnout. 





Žádné komentáře:

Okomentovat