Prohledat tento blog

pondělí 8. prosince 2014

Spotřebováno - parfémy

Dnes mám pro vás krátký článeček, ve kterém vám ukáži, které vůně a parfémy jsem v poslední době spotřebovala. Krásně se mi to sešlo a jsou barevně hezky sladěné. Všechny mají odstín mé oblíbené růžové. Tak tady je máte:




Voňavka Playboy - krásně voní a také má nádherný obal. Nejvíc se mi líbí flakón, stejně jako většina jiných parfémů od Playboy, je ve tvaru zajíčka. Hlavně se mi líbí, jak je oživen růžovou barvou.

Voňavka B.U. - tuto voňavku jsem dostala od přítele. Má velmi výraznou vůni, já sama bych si jí nekoupila, ale lidé mi jí hodně chválili (hlavně kluci :D). Voňavka byla uložena v kovové krabičce, tu jsem si ponechala a jiné věci. 

Deosprej Dush Das Pink Kiss - tento spray jsem si pořídila hlavně kvůli obalu, moc se mi líbil. Také je v něm 30% navíc. Vůně mě nijak zvlášť nezaujala.

Žádné komentáře:

Okomentovat