Prohledat tento blog

pátek 12. prosince 2014

Christmas coming soon!

Vánoce jsou tu cobydup! S Vánoci přichází doba pohody, ale také pro někoho shon. Někteří už mají dárky nakoupené všechny, někdo ještě ani nezačal a bude je shánět na poslední dobu. Já patřím mezi ty, kteří mají nakoupené skoro všechny, ale pár jich ještě chybí. Nejraději chodím po obchodech a koukám, co bych kde koupila. Ale ani já nejsem vyjímka a něco koupím i přes internet. Většinou kupuji kosmetiku, která vždy obdarovaného potěší. Tady mám pro vás pár z nich.


Každý rok se snažím vybrat nějaký krásný balící papír a k němu do parky stužky. Letos jsem koupila balící papír v zelené barvě s roztomilým motivem. Většinou se těmto motivům vyhýbám, ale letos jsem udělala vyjímku. Stužky jsem vybrala v bílé a zelené barvě. Dárkové taštičky moc nepoužívám, raději si s balením vyhraji. Dárky, které mají nepravidelný tvar, jako jsou třeba krémy a podobně, balím jako "bonbón". 

Co se skrývá uvnitř?



Už máte dárky nakoupené? Balíte dárky rádi?

3 komentáře:

  1. Ješte pořád nemám všechny dárky, tak je to pěkný shon.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím, že už más všetko nakúpené, ja ešte stále nie :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat