Prohledat tento blog

sobota 4. října 2014

Nákupy OC Nisa.

Včera mě přítel vzal za odměnu do Liberce do Nisy. Tak jsem toho využila a vybrala jsem si pár hezkých kousků. Zašla jsem do Cropp Town, New Yorker, Gate atd. Byla jsem poměrně zklamaná, že jsem si v Gate nic nevybrala, protože to se většinou nestává. Zato v New Yorkeru jsem byla maximálně spokojená, stejně tak v Cropp Town. V Croppu jsem využila slevy 50% na druhý kus oblečení. Tím pádem mě svetřík vyšel na 220,- místo 440,- a k tomu jsem si koupila džíny. Jsou džíny, které jsou v pase na gumu. Jsou strašně pohodlné a už se moc těším až je vytáhnu spolu se svetříkem do školy. Určitě jim věnuji outfitový článek. V NYer jsem si vybrala krátké tílko ve slevě, bylo jen za 29,- Takže jsem si ho hned musela koupit. A pak krátké pyžamové kraťásky se saténovou mašlí. Ty vyšly na 179,-


Tílko za 29,- z původních 179,-


Cestou ven mě odchytla paní z Oriflame a nabídla mi členství. Tak jsem se tedy přihlásila a k registraci jsem dostala testovací produkty, katalog a ceník. Jako člen mám 30% slevu na veškeré zboží.


2 komentáře: