Prohledat tento blog

úterý 7. října 2014

Sport shoes Victory

Včera jsem byla v Německu a stavila jsem se v Deichmannu. Původně jsem sháněla nějaké kozačky a byla jsem zklamaná, že tam skoro žádné neměli. Ale nakonec jsem přeci jen neodešla s prázdnou koupila jsem si sportovní boty a kabelku. O kabelce se zmíním někdy příště. Tento článek chci věnovat právě botám.



Boty jsou od značky Victory. Stály 24.90 Euro. Strašně se mi líbí jejich barevné provedení. Tento odstín růžové se mi moc líbí. Nemám ráda takovou tu světlou růžovou, ale tahle je boží. A hlavně v kombinaci s černou. Navíc se mi perfektně hodí ke sportovnímu oblečení. Mám ho stejném barevném provedení. 


Původně jsem koukala ještě na jedny, které byly o něco hezčí než tyto. Ale bohužel měli poslední dvě velikosti 36 a 42. Přestože jsou tyhle také velikost 36, byli mi ty druhé malé. Což mě celkem mrzelo, ale pak jsem natrefila na tyto a byla jsem zase spokojená.


Strašně už se těším až je pořádně ozkouším. Pořídila jsem si, protože se chci začít intenzivněji věnovat sportu. Takže využiji jak do posilovny, tak i na běh (pokud se k němu dokopu), pokud ne, tak aspoň na skákání přes švihadlo, které mě strašně baví.


Botičky jsou bezvadně lehké a na noze nejsou vůbec cítit. A navíc jsou i vzdušné, takže by se v nich noha neměla tolik potit. Uvidíme časem. 

5 komentářů:

  1. Krásné! Boží! Úchvatné! Já potřebuji nějaké na takové to moje domácí cvičení.

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/2014/10/vanoce-2-tipy-na-darky-pro-maminky-tety.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) také je využívám hlavně na to domácí cvičení :)

      Vymazat
    2. Sleduji tě a byla bych ráda, kdybys sledovala můj blog.

      http://beaufash-klarka.blogspot.com/

      Vymazat
  2. Great share! Even I have some awesome collection of sport shoes for men at newbalance.

    OdpovědětVymazat