Prohledat tento blog

úterý 28. října 2014

Vlasová voda Dixi na suché vlasy

V dnešním článku vám představím vlasovou vodu na suché vlasy od značky Dixi. Seženete ji skoro v každé drogérii, stojí kolem 50,-, ale rozhodně mi přijde lepší než její levnější verze od Luny. Tato aspoň příjemně voní. Musím říci, že jsem čekala větší zázrak. Rozhodně to chce pravidelnost a i tak nic moc. Koupila jsem jí přítelovi, protože má velmi suchou pokožku hlavy a už nevíme, co s tím. Tak jsme si řekli, že vyzkoušíme vlasovou. A také moc nepomáhá. Není špatná, ale další už nekoupíme. 


Výhodou této vlasové vody je, že se dobře aplikuje a tím se šetří její množství. Vydrží poměrně dlouho. 

Tato vlasová voda se může nanášet jak do suchých, tak i vlhkých vlasů. Já jsem ji nanášela do suchých vlasů přímo na pokožku. Poté se provádí masáž aspoň po dobu 3-5 minut. Vlasová voda se z vlasů nevymývá. 

Žádné komentáře:

Okomentovat