Prohledat tento blog

neděle 12. října 2014

My workout Fitness Blender

Nejprve se chci omluvit, že jsem teď delší dobu nic nepřidala. Jenže mám před zkouškami z odborných předmětu, tak se musím učit. A také se objevil další žrout času. Tím myslím, že jsme se opět vrátila ke cvičení. Tak jsem se rozhodla trošku toho využít. Bude to první článek tohoto typu, tak doufám, že někoho třeba zaujme. Myslím, že cvičení je dobrá věc. Tentokrát jsem se rozhodla, že vyzkouším video od Fitness Blender. Dříve jsem vyzkoušela Xhit, Blogilates, Victoria's Secret workout, Pilates a mnoho dalších. Musím říci, že všechny měli dobré výsledky. Jenže já nikdy u ničeho nevydržím dlouho a musím to obměňovat.


Jako kardio cvičení jsem zvolila skákání přes švihadlo. Dříve jsem se mu intenzivně věnovala a byla jsem v něm dobrá. Ale už jsem zase vyšla ze cviku, tak se do toho musím zase dostat. Abych věděla, jak na tom jsem, tak si zapisuji kolik skoků udělám za 1 minutu. Zatím jsem se měřila dvakrát. Poprvé jsem dala 135 skoků a na podruhé 145 skoků. Řekla bych, že se brzy dostanu zpátky. Dříve jsem skákala přes 160 skoků. Průběžně vás budu informovat, jak se zlepšuji. Používám švihadlo s počítadlem. Na rychlé skákání je výborné, je lehké. Akorát na školku nebo rope skipping moc používat nejde. Budu si muset pořídit to klasické bez držadel. 

Tady mám pro vás ukázku cvičebního plánu na týden 13. 10. - 19. 10. 2014 (tento týden zaměřuji převážně na ruce, jelikož je mám strašně slabé)

Pondělí - tělocvik ve škole (nejspíš budeme dělat gymnastiku) + cvičení doma
  • Biceps a Triceps Superset Strenght Workout (37 minut, obtížnost 2)
  • Toned Lower Back Workout Routine (8 minut, obtížnost 2)

Celkem: 45 minut

Úterý - švihadlo (5 minut) na rozehřátí
  • Fast & Effective Bodyweight Upper Body Workout (7 minut, obtížnost 2)
  • Standing Abs Workout (10 minut, obtížnost 2)
  •  Pilates Butt and Thigh Burnout (9 minut, obtížnost 2)           

Celkem: 31 minut

Středa - švihadlo (10 minut)   
  • zumba (20 minut)            

Celkem: 30 minut

Čtvrtek - Lean Arms Workout (20 minut, obtížnost 2)
  • Pilates Abs, Butt and Thighs Workout (16 minut, obtížnost 2)
  • Shape, Toned Tighten and Lift your Booty (5 minut, obtížnost 2)
Celkem: 41 minut

Pátek - švihadlo (5 minut)
  • Home Upper Body Workout (9 minut, obtížnost 2)
  • Lean Toned Stomach Workout (10 minut, obtížnost 2)
  • Inner Thigh Workout (5 minut, obtížnost 2)
Celkem: 29 minut

Sobota - PAUZA

Neděle - švihadlo (10 minut)
  • zumba (20 minut)
Celkem: 30 minut

Žádné komentáře:

Okomentovat