Prohledat tento blog

pátek 24. října 2014

One Day in Prag.

Ahojky,
omlouvám se, že jsem poslední dobou nic nepřidala. Ale nějak jsem nestíhala. Měla jsem zkoušky, ale už je mám úspěšně za sebou a další mě čekají až příští měsíc. Tak pro vás mám aspoň tento mini článek. Včera jsem byla jako doprovod v Praze, tak když už jsem tam byla, tak jsem se stavila v pár obchůdcích. Nejlepší úlovek byla zimní bunda z C&A. Bunda je vínové barvy a má nádherný kožíšek na kapuci. Je krásně teplá a moc příjemná. Jsem z ní nadšená. To by bylo z oblečení pro dnešek vše, protože zbytek, co jsem si vybrala mi byl odebrán pro Ježíška k Vánocům. :D


Jako vždy jsem nemohla odolat a koupila jsem si další "velmi potřebný" sešit. Ale jak se znám najdu jeho využití.


A poslední věc, kterou jsem si z Prahy přivezla je tento krásný medvídek Me to You v oblečku pandy.


Žádné komentáře:

Okomentovat