Prohledat tento blog

úterý 16. září 2014

Cosmetic Case.

Dnes mám pro vás na programu můj kosmetický kufřík. Dostala jsem ho k Vánocům od mého přítele. Ví, jak moc ráda mám tyto věci, takže mě s tím moc potěšil. V kufříku se ukrývá:
  • 4 laky na nehty
  • 1 konturovací oboustranná tužka
  • 1 oboustranná tužka na oči
  • 4 rtěnky (už mám jen tři)
  • 2 tvářenky
  • štěteček na tvářenku
  • 8 quadro stínů
  • 1 štěteček na řasy a obočí
  • 3 aplikátory očních stínů
Kufřík je zvenku stříbrný, je na dva zámky a má ucho na nošení. Jeho rozměry jsou


Uvnitř má každá věc své místo. Uvnitř je černý. Uspořádání věcí v kufříku je velmi přehledné. Všechny věci jsou hned vidět, takže nemusíte nic hledat a víte, kde je najít.


Začneme laky na nehty. Jak už jsem psala, tak jsou celkem 4. Všechny jsou třpytivé a jsou velmi světlé, i když se to na fotce nezdá. U tmavých jsem musela použít hodně vrstev, abych dosáhla vysněného odstínu. U dvou světlých toho nedosáhne ani tak. Když nanesete pouze jednu vrstvu, tak nehet prosvítá, ale zase se lak neloupe. Doba usychání je poměrně rychlá. Konzistence laku je jak má být, není ani moc hustá, ani moc tekutá. Barvy laků jsou: vínová, světle růžová, světle hnědá a tmavě hnědá.


Po nanesení.


Dále rtěnky. Rtěnky byly původně čtyři, nyní už jen tři. Červená už je spotřebovaná. Další barvičky jsou: světle růžová, tmavě růžová a růžovo-hnědá. Rtěnky se nanáší dobře a hezky drží. Na rtech nejsou tolik syté.



Na rtech.



Dále tvářenky. Tvářenky jsou ve dvou odstínech. Světlejší a tmavší. Bohužel mi jedna tvářenka spadla na zem a trošku se rozbila. Po nanesení působí přirozeně. Více používám jako naschvál tu rozbitou. Pro nanesení používám štěteček, který byl v sadě.


Štěteček na tvářenku.


Konturovací oboustranná tužka. Tužka má dva odstíny, každý na jedné straně. Používám je vyjímečně, stejně jako rtěnky. Dávám přednost leskům na rty. 


Kajalová tužka na oči. Tato tužka je také oboustranná. Z jedné strany je černá a z druhé strany hnědá. Používám více hnědou než černou. Převážně na dolní linky.



Nakonec oční stíny. Očních stínů je celkem osm quadro paletek. Stíny jsou různé barvy a různé sytosti. Některé jsou příliš světlé a jiné jsou příliš tmavé. Jak je vidět, tak nejvíce používám hnědé a šedé odstíny.Některé barvičky jsem ještě ani nevyzkoušela, ale již brzy ano.


Máte také kosmetický kufřík? Jak jste s ním spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat