Prohledat tento blog

pátek 12. září 2014

My Cosmetic Bag

Ahojky,
určitě každá z Vás má doma nějakou tu kosmetickou taštičku. Já jich mám hned několik. Jednu mám na laky na nehty, další na kosmetické pomocníky, které se mi nevyjdou do kosmetického kufříku a další mám na cesty nebo do školy. Dnes se s Vámi podělím o taštičku, kterou mám na cesty nebo do školy. Když někam jedu, tak do ní přidám pár věcí navíc než, když ji mám do školy. Používám ji převážně, když jedu někam na dva tři dny, jinak potřebuji věcí víc. Oproti sestavě do školy je v ní navíc odličovač, krém na obličej a zubní kartáček s pastou na zuby.


Teď vám představím jednotlivé věci. Vidíte, že se toho do ní vejde poměrně hodně na to, jak je malinká. Vejde se do malý plochý hřebínek, řasenka, zavírací zrcátko, tužka na oči, korektor, BB krém, oční stíny, lůj, gumičky a pinetky a také odličovací tampónky. Teď Vám představím jednotlivé věcičky.

Jako první začnu kosmetickou taštičkou. Zakoupila jsem ji v Německu v Kauflandu. Vyšla na pár eur, už si bohužel nepamatuji na kolik přesně. Je zavírací na zip, na jezdci je ozdobná kytička. Rozměry taštičky jsou 21 x 12 cm. Je ze šusťáku, uvnitř je tmavomodrá. Z vnější strany je pestrobarevná.


Dále je v mé taštičce nepostradatelný pomocník - malý plochý hřeben. Tento jsem zakoupila v sadě ještě s dalšími hřebeny. Hřeben je plastový cca 13 cm velký. Svůj účel vždy splní, jelikož se mi často vlasy cuchají, takže ho musím pořád po ruce. Jinak jsem nervózní. Nesnáším, když mám vlasy zacuchané.


Další poklad, který se ukrývá v taštičce a také v kabelce. Mám jich několik. Nejvíce mi vyhovuje jahodová příchuť. Vyzkoušela jsem i med, ale ten mi moc nevoněl a to mám med ráda. A navíc byl strašně měkký a patlal se. Mám na mysli lůj Helios Herb. Tento jsem konkrétně koupila v Albertu, ale dá se sehnat i v drogeriích. Stojí pár korun. Jeho konzistence je přesně podle mého gusta. Není ani moc tuhý ani moc měkký. S ním si jsem vždy jistá, že jsem zvolila dobře. 


Qudro stíny hnědého odstínu. Tyhle stíny jsou vážně super. Barvičky jsou syté a dlouho vydrží. Nejvíce používám zlatavý odstín. Stíny jsou lehce třpytivé. V sadě je i aplikátor. Moc mi nevyhovuje, jak je zahnutý. Líčí se mi s ním dobře pouze jedna strana, ta druhá se mi líčí hůř. 


Kajalová tužka od Essence. Mé oblíbené značky. Tužku používám hlavně na spodní linky. Nepoužívám černou barvu, protože mi přijde moc tvrdá. Hnědá mi hezky zvýrazní oči. Drží celkem dobře.


Dvojité zrcátko. Jedno sklíčko zvětšuje. Je dobré pro jeho skladnost a také na překontrolování make-upu a účesu. Zakoupila jsem ho tuším, že v německém Kauflandu. Měli více barev, ještě měli červené a modré. Myslím, že je stále dostupné.



Voděodolná řasenka Extra-volume Collagene od Loreal Paris. Dostala jsem ji jako dárek k narozeninám. V tomto deštivém počasí ji velmi oceňuji. Jinak bych vypadala jako příšerka :D Řasenka řasy neslepuje. Nanáším ji v jedné vrstvě jen na horní řasy. Na spodní řasy řasenku nepoužívám, jelikož mám řasy tmavé. Na spodní řasy ji používám jen, když jdu společnosti nebo na plesy. 



BB krém od Garnier. BB krém nepoužívám každý den, spíše vyjímečně a spíše v létě. Jelikož je celkem tmavý, takže se hodí, když mám opálenou pleť. V zimě, když jsem vybledlá, tak působí nepřirozeně. Pleť dokáže sjednotit. Používám odstín medium.

A poslední poklad je korektor v tužce od Essence. Jeho krytí není moc extra, ale na drobné nedostatky stačí. Na zakrytí kruhů pod očima mám raději Roll on od Garnier. Určitě o něm brzy uslyšíte.



Máte také svojí kosmetickou taštičku? Co vše v ní ukrýváte?

Žádné komentáře:

Okomentovat