Prohledat tento blog

neděle 21. září 2014

Very Important Things for Me

Řekla jsem si, že se s vámi musím podělit o fotky mých sešitů. Myslím, že mají velmi zajímavý design a jsou pro mě každý něčím důležitý. Mám jich poměrně hodně. Kdybych sem měla dát všechny mé sešity, deníky a diáře, tak by to byl velmi dlouhý článek. Mám totiž slabost pro pěkné sešity. Tak jsem vybrala pár aktuálních pro tento rok. 


Začnu denními zápisy. Tyto úžasné diáře jsem sehnala u Vietnamců a za pouhých 45,- Výhodou je, že jsou vhodné na jakýkoli rok. Jsou univerzální. Jediné co musíte udělat je, že si musíte zakroužkovat příslušný den, který se k datu vztahuje. To mě nevadí. Protože mi letošní brzy bude končit a navíc už mám naplánované věci i na leden, tak jsem si musela pořídit nový. Starý je ten s oranžovou a nový je ten bílý.


Každý den má svojí vlastní stránku. Stránka je rozdělena podle hodin od 6 do 21 hodin. K hodině je dám příslušný řádek. Datum je v rámečku, který jsem si vybarvila podle důležitosti. Červenou barvou mám zvýrazněné neděle a státní svátky. Zeleně jsem si označila dny, kdy má někdo blízký narozeniny a žlutě jsem označila dny, kdy mám někdo z mých známých svátek. 


Další dva sešity jsou formátu A5 a mají tvrdé desky. Oba dva mají linky. Ten černý používám jako deník a poznamenávám si do něj důležité věci, které se mi staly během dne, co mám udělat, co mě trápí a podobně. Ten druhý, moc se líbí jeho obal, ten mám do školy na kadeřnici. Píši si do něj vše, co se týká této školy. Kdy mám jednotlivé zkoušky, kontakty na učitele, teorii a postupy.



Další sešítek, který mám je rozměru A6. Zatím ho nepoužívám, ale strašně se mi líbí jeho vzhled. Byla k němu do sady i tužka. Uvnitř jsou linky a kolonka na datum.



Další je deník. Přestože jsem mám poměrně nový sešit pro psaní deníku, musela jsem si ho koupit. Protože co kdyby ho potom už neměli? Líbí se mi jeho provedení. Uvnitř je stužka jako záložka. Je linkovaný a má kolonku pro datum a místo.



Poslední sešit, který vám dnes ukáži je sešit do školy. Jeho velikosti je A4 a je rozdělen na 5 částí. Což je podle mě velmi praktické, nemusím tahat tolik sešitů a vyjde mi to skoro na všechny předměty, které mám. Akorát na matiku a němčinu musím mít sešit jiný. To používám sešit z minulého roku. Tento sešit je čtverečkový, to mi tolik nevyhovuje jako linky, ale dá se to snést.





Žádné komentáře:

Okomentovat