Prohledat tento blog

sobota 13. září 2014

My Bag with Nail-polish.

Dnes Vám představím další z mých kosmetických taštiček. V minulém článku jsem Vám ukázala, co se skrývá v cestovní/školní taštičce. Dnes mám pro Vás taštičku s laky. Laků mám poměrně hodně. Skoro každý je od jiné značky. Nafotila jsem je podle značek. Mám ještě 4 laky, které nemám v taštičce, ty mám v kosmetickém kufříku. Na něj také přijde řada. Ale teď přejdeme k věci. V taštičce se neukrývají pouze laky, ale také odlakovač v tužce, různé druhy pilníčků, sadu pro francouzskou manikuru, kamínky na nehty a zdobící štěteček. Tak jdeme na to.


Začneme laky, už jich není tolik, kolik jich bývalo. Pár už jich muselo letět do koše nebo byly spotřebovány. Mezi mé oblíbené značky laků patří Miss Sporty, Essence a Flormar. Pak mám také v mé sbírce laky, které jsou beze značky. Ty jsou většinou koupeny někde na dovolené, které jsem zakoupila hlavně za zdobení nehtů.

Takže začneme laky od Essence. Celkem mám tři - šedý, bezbarvý a bílý na francouzskou manikuru. Šedý lak je nejstarší a je už to na něm vidět, brzy bude muset do koše. Už se blbě nanáší a navíc ho moc často nepoužívám. Nebyl to kauf pro mě. Další je bezbarvý, ten si nemohu vynachválit. Rychle schne, skvěle se nanáší a dlouho vydrží. Poslední od značky Essence je bílý lak na francouzskou manikuru. S tímto lakem jsem také spokojená. Má dobrou konzistence, jen trošku déle schne. Jeho barva je třpytivá.


Další laky jsou od Flormar. Také mám celkem tři. Dva jsou z sady Neon colour - žlutý a zelený. A dále mám zmatňující lak, ten je poměrně nový. S těmito laky jsem spokojená. Barvy jsou syté a dlouho vydrží. Bezbarvý zmatňující lak jsem si pořídila právě kvůli tomu, že se mi líbí matné laky a takhle si můžu udělat své vlastní barvičky a nemusím mít hodně laků.


Další laky jsou od Miss sporty. Ty jsou mé nejoblíbenější. Momentálně mám čtyři. Jsem s nimi moc spokojená. Mají skvělé barvičky a jsou za dobrou cenu. Už se těším až si koupím další barvičky. Momentálně mám oranžový, mentolově zelený, růžový na francouzskou manikuru a černý lak Crack. Mentolově zelený je nejnovější. Strašně se mi líbí. Nemohla jsem mu odolat. O crackovacím laku mohu říci, že opravdu stačí jen jedna vrstva, jinak to stojí za nic a doporučuji ho spotřebovat co nejdříve, jinak už to také není to co má. A co na něm vidím jako mínus je, že mi nefungoval na všech lacích. Na některých vůbec nereagoval. 


V mé sbírce se najde jeden lak od Rimmel a to ve světle zelené barvě. Konzistence laku je výborná, schne také dobře. Akorát co mi nevyhovuje je, že je velmi světlý a špatně kryje. Musím vždy nanést hodně vrstev, abych byla s odstínem spokojená.



A poslední laky, které mám jsou bez značky. Dva jsem si koupila na dovolené v Polsku. Neonově růžový a bílý. A dva v Bulharsku - červený a tmavě modrý. Musím říci, že všechny čtyři jsou skvělé. Konzistence je skvělá a schnou také celkem dobře. Stačí nanést pouze jedna vrstva, takže barvy jsou dostatečně syté. Akorát co musím vytknout u tmavě modrého laku je, že když nanesu pouze jednu vrstvu, tak se celkem rychle oloupe.



Další moji pomocníci jsou zdobící štěteček z Avonu, odlakovač v tužce od Essence, kamínky, pilníček 4 v 1 od Essence, bílá tužka na francouzskou manikúru od Essence. A samozřejmě vatové tampónky a tyčinky. To je asi tak nějak vše. Snad jsem na nic nezapomněla.

Jaké barvy laků máte vy? Jaká je vaše oblíbená značka?

Žádné komentáře:

Okomentovat