Prohledat tento blog

sobota 27. září 2014

Dry Shampoo Amica.

Dnes mám pro vás článeček o suchým šampónu. Konkrétně od značky Amica. Tento šampon seženete skoro v každé drogerii, tak i na internetu. Ale budete muset hledat na místech, které nejsou tolik viditelná. Vetšinou je mají někde ve spodních regálech. Tento šampón stojí kolem 20,- Já jsem si ho koupila v drogerii Teta. Rozhodně stojí za to mít ho doma. Navíc vydrží dlouho. 


Po předchozí zkušenosti se suchým šampónem ve spreji u mě vyhrál tento práškový. Ve spreji jsem měla šampon od Syoss, sice pěkně voněl, byl cítit po citrónu, ale nebyl to žádný zázrak. Na mě nějak nefungoval. A navíc nebyl zrovna nejlevnější, tak jsem si řekla, že zkusím tento. A ta 20,- mě nijak nepoloží, když to nebude fungovat. Proto jsem byla příjemně překvapená. Akorát se oproti tomu ve spreji hůře aplikuje. Musíte si nejprve nasypat do dlaně a pak až do vlasů. Jinak ho budete mít všude, jen né ve vlasech. Proto je lepší si přes ramena dát ručník. 



Suchý šampon se používá na mastné vlasy, za účelem odmaštění. Takže je to rychlá pomoc, když zrovna nestíháte si vlasy umýt. Ale neměl by se používat každý den, píší to na obalu. Suchý šampón se nanáší k vlasové pokožce, poté ho necháme chvíli působit, aby do sebe absorboval mastnotu. Poté ho promasírujeme ručníkem, jak když si sušíte mokré vlasy. A pak vlasy pročešeme a zbavíme se zbytků šamponu. A také se tím zbavíme šedavého nádechu, který by tmavé vlasy mohly mít. 


Obsah balení je 30 g. Ale jak už jsem psala, vydrží opravdu hodně dlouho. Konzistence šamponu je sypká, pudrová. Co by mohlo někomu vadit, je jeho vůně. Podle mě to není zase tak hrozné, ale každý jsme nějaký. Což bych také řekla, že je plusem, tak to, že vlasům dodá objem. Takže já s mými jemnými vlasy bez objemu, ocením. 

Takže ode mě získává 8/10. (Kvůli nanášení a vůni.)

Používáte suchý šampon? Jste s ním spokojené?

1 komentář: