Prohledat tento blog

úterý 23. září 2014

Magazin Joy with present.

Včera jsem si koupila časopis Joy. Jako dárek byla možnost si vybral šedý lak od Essence, průhledný lak Special Effect od Essence, zdobítka na nehty od Essence nebo balzám na rty od Essence. Vybrala jsem si lak Special Effect. Musím říct, že jsem tím ušetřila. Časopis i s dárkem vyšel na 39,99,- a za tu cenu bych samotný lak nekoupila. Takže jsem vydělala.


Teď už se zaměřím pouze na lak. Hned jsem ho vyzkoušela. A musím říct, že jsem byla poměrně zklamaná. Na nehet moc třpytků neulpělo. Jen sem tam nějaký a přitom na štětečku jich bylo celkem hodně. Takže některé nehty mám jen přetřené bezbarvým lakem, nebo to tak aspoň vypadá.


Výsledek. 



Kupujete si nějaké časopisy? Máte doma tento lak?

Žádné komentáře:

Okomentovat