Prohledat tento blog

čtvrtek 18. září 2014

Outfit 18.9.2014

Dnes mám pro vás první článek, ve kterém se s vámi podělím o svůj dnešní outfit. Jelikož dnes svítilo sluníčko, tak jsem vytáhla černou sukni. K tomu jsem zvolila černé silonky, jelikož v nich vypadají nožky lépe než v tělových. S sukni jsem si vybrala oranžové tílko, které je u výstřihu zdobené kamínky. Tílko jsem zastrčila do sukně a lehce povytáhla, vypadá to tak o 100% lépe než, když je vyndané. Boty jsem zvolila do barvy, takže oranžové. Stejně tak kabelku. A nakonec, protože není zase tolik teplo, jsem si vzala černý dlouhý svetr, propínací na knoflíky s V výstřihem.

 

Bez svetru.


Kabelka z Deichmanna. Na zip. 


Boty na klínku z Deichmanna od značky Graceland. Jsou moc pohodlné. Na vnitřní straně jsou na zip, pro lepší nazouvání.


Líčení jsem zvolila hnědé, skoro až do zlata. Hnědou dolní linku a vodě-odolnou řasenku.



Chcete více takových článků?

2 komentáře: