Prohledat tento blog

pondělí 15. září 2014

My Hair Care.

Strašně ráda si čtu články tohoto typu, tak jsem pro vás taky jeden připravila. Nejprve vás s mými vlasy trošku seznámím. Protože každý vlas, to jiná péče a potřeby. Mé vlasy jsou polodlouhé, dosahují pod lopatky. Vlasy mám jemné a barvené. Dříve jsem s nimi měla docela problémy, ale nyní se docela spravily. Řekla bych, že kdybych je o 15 cm zkrátila, tak by jim to prospělo. Zatím se mi do takové změny nechce. Bojím se toho, tak je zastřihávám postupně. Právě teď 15 cm jsou jen takové cáry a zbytek je už celkem bohatý. Vlasy si po každém mytí fénuji, teď jsem to trochu omezila. Fénuji si pouze vlasy u hlavy a konce nechávám volně doschnout. Když si vlasy nechám schnout volně, tak pak vypadají jako mastné, proto se bez fénu neobejdu. Bohužel.



Vlasy se mi poměrně mastí. A teď ještě více, jelikož každý druhý týden je musím mýt každý den, kvůli praxi na kadeřnici. To se mi moc nelíbí, ale nemůžu protestovat. Máme to tak dané. Jinak si vlasy myjí obden. Konečky mám suché, na ty používám olejíček. Teď jsem zařadila do každodenní péče zábal z kokosového oleje a to každý týden.


Začneme mytím. Jak už jsem říkala, tak jednou za dva týdni, když mám praxi - ještě, že školu dělám individuálně a nemusím tam chodit každý den - si myji vlasy šampónem od Subríny. Musím říct, že vůbec nevoní. Od stejné značky používáme i kondicionéry. Kondicionér jinak nepoužívám. Ale na praxi musíme, co se dá dělat. Doma používám šampon od Garnier Ultra Doux s vůni granátového jablka s pivními kvasnicemi. Předtím jsem měla ze stejné řady šampon 5 rostlin. Šampon je určen pro jemné vlasy bez objemu. Vlasy šamponuji dvakrát. Při prvním mytí se může stát, že šampon dostatečně nepění to proto, že se zbavujeme špíny a mastnoty. Při druhém mytí je již tvoří bohatá pěna a myje se vlas samotný. Při každodenním mytí stačí nanést šampon jen jednou. Kondicionér nanášíme pouze do délek, nikoli ke kořínkům. Vlasy jsou pak matné a těžké.


Po každém mytí používám olejíček do vlasů. Používám olejíček od Pantene. A jsem s ním dá se říci spokojená. Předtím jsem měla od Elseve. U něj mi nevyhovovala konzistence, byl moc gelový. Proto jsem sháněla nějaký hodně tekutý, aby se přiblížil co nejvíce pravému oleji. A sehnala jsem. Nejlepší olej by byl pravý arganový, ale ten je poměrně dost drahý a špatně dostupný. Olejíček nanáším do vlhkým vlasů do délek.


Skoro po každém mytí používám vlasovou vodu. Momentálně mám od Luny, ale příště si ji nekoupím. Raději dám přednost vlasové vodě od Dixi. Tu jsem měla předtím a byla jsem s ní spokojená víc. Sice stojí cca o 10,- víc, ale o moc lépe voní a lépe se aplikuje. Vlasovou vodu nanášíme na modré nebo vlhké vlasy a provádíme masáž po dobu 3 minut. Masáž se může provádět i déle. Vlasová voda se neoplachuje.


Kokosový olej je malý zázrak. Seženete ho v drogerii DM ve dvou velikostech. Jedná se o 100% panenský kokosový olej lisovaný za studena. Lze použít jako zábal na vlasy, na vaření, a tělo apod. Využívám ho hlavně na vlasy. Jednou jsem ho použila na obličej a dlouho trvalo než se vstřebal. Zábal si dělám jednou za týden. Olej nanesu na vlhké vlasy do délek a nechám aspoň dvě hodiny působit. Čím déle, tím lépe. Lze nechat i přes, to jsem zatím nezkoušela. Poté vlasy umyjete. Vlásky jsou pak hezky vyživené.


Pokud si vlasy chci zvlnit pomocí kulmy, tak používám termo ochranu určenou pro kulmování. Jedná se o tužidlo od značky Wella Shockwaves. Používá se stejně jako tužidlo jen s vyjímkou, že se nanáší na suché vlasy. Před použitím protřepete, nanesete si dané množství do daně a vetřete do suchých vlasů. Tužidlo má velmi příjemnou vůni a vlasy neslepuje. Vlnky vydrží dlouho, nemusím je ani fixovat pomocí laku.

A poslední pomocník, který je také určen pro zvlnění vlasů. Používám ho, když používám difuzor. Je založen na principu mořské vody. Jedná se o značku Loreal Paris. Sérum je ve spreji, dobře se nanáší. Jediné co mi nevyhovuje je, že mám pak zacuchané vlasy. A jdou špatně rozčesat. Nevím, jestli je to jen kvůli tomu, že ho používám s difuzorem. S kulmou jsem ho ještě nevyzkoušela. 


Jakou vlasovou kosmetiku používáte vy? Máte s vlasy nějaké problémy?

5 komentářů:

  1. Ahoj, vsimla som si, ze do komentarov vkladas odkaz na svoj blog. Na mojom blogu je navod ako vlozit priamo hypertextovy odkaz. Podobne navody budu postupne pribudat a budem rada ak sa pridas k mojim citatelom cez GFC :-)

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tip. :-) S blogspotem teprve začínám, takže uvítám všelijaké rady. :)

      Vymazat
  2. Vlasovou vodu taky sem tam používám, kokosák miluju :) A jinak nejradši používám šampony od Baley, které jsou bez silikonů :) Mrkni na můj blog, budu ráda, pokud se staneš pravidelným čtenářem :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) na tvůj blog chodím a mám ho dokonce ve sledování :) máš moc pěkné články :) jen tak dál

      Vymazat
  3. Kokosový olej taktiež používam je fakt fakt fakt super :)

    OdpovědětVymazat