Prohledat tento blog

pondělí 22. září 2014

Mini shopping.

Dnes jsem bylas přítelem v drogerii Teta a udělala jsem tam malý nákup. Opravdu malinký. Přítel si tam koupil šampón, vlasovou vodu na suché vlasy a deodorant. Já jsem si koupila řasenku a oční stíny. 


Nejprve řasenka. Tato řasenka mě vyšla na 199,- a nejvíce mě na ní zaujal její vzhled. A poté i kartáček. Kartáček je prohnutý jak můžete vidět i na obrázku. Hned jak jsem přišla domů, tak jsem ji vyzkoušela. A musím říct, že super. S kartáčkem se dobře manipuluje a řasy krásně prodlouží a neslepuje je. 


Zahnutý kartáček.


Po nanesení. Na levé straně straně řasenka není a na pravé je. Pro porovnání.


Tak a teď oční stíny. Stíny jsou od značky Essence. Odstín jahoda. Nevím, podle čeho je pojmenovávají, ale jahodovou barvu si představuji jinak. :D Stíny jsou světle růžové a třpytivé. Jako většina stínů od Essence jsou průhledném balení, takže hned vidíte jejich barvu. 



Malá zkouška na ruce.



Žádné komentáře:

Okomentovat